5 niezbędnych elementów, które musi zawierać strona internetowa Twojej kancelarii prawnej
Jako prawnik wiesz, jak ważne jest promowanie siebie jako renomowanego, godnego zaufania prawnika. Czy Twoja strona internetowa odzwierciedla również to, co reprezentujesz? Czy w ogóle masz stronę internetową?
Czy wiesz, że 96% osób poszukujących usług prawnych korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć prawników? Czy wiesz również, że 74% osób odwiedza stronę internetową kancelarii prawnej, aby podjąć działanie?!
Strony internetowe dla prawników to ważny element twojego marketingu i ważne jest pierwsze wrażenie. Zanim ktokolwiek pozna Twoją nazwę, będzie już szukał kancelarii prawnej, która pomoże mu w dziedzinie, którą się zajmujesz. Dlatego Twoja strona internetowa musi zrobić furorę, ponieważ w świecie, w którym konkurencja jest na wyciągnięcie ręki, możesz stracić potencjalnego klienta tak szybko, jak on Cię znalazł.
Czego więc brakuje Twojej stronie internetowej? Dobre pytanie, na które chętnie odpowiemy!
Wybraliśmy 5 niezbędnych elementów, które musi zawierać Twoja strona internetowa kancelarii prawnej, aby być zauważonym i przyciągnąć jak najwięcej klientów!
1. Niestandardowy układ witryny
Żadna kancelaria prawna nie jest taka sama, więc dlaczego projekt Twojej firmowej strony kancelarii prawnej miałby wyglądać jak pozostałe? Nie zadowalaj się typowym układem; pozwól doświadczonej firmie zajmującej się tworzeniem stron internetowych stworzyć wciągający, oszałamiający i czysty układ, który jest przyjazny dla użytkownika i profesjonalny.
Chcesz zorganizowanej strony internetowej z wyraźnymi przyciskami wezwania do działania (CTA), które pozwolą użytkownikom płynnie przejść od pierwszego kliknięcia do ostatecznego potwierdzenia spotkania.
2. Responsywny projekt mobilny
Ponad 30% ruchu w każdej strony kancelarii prawnej pochodzi z urządzeń mobilnych. Czy Twoja strona internetowa jest zoptymalizowana pod kątem responsywnego widoku mobilnego?
Skoro dosłownie wszystkie potrzebne odpowiedzi mamy na wyciągnięcie ręki, dlaczego nie wykorzystać ich w pełni? Nasze telefony komórkowe są naszym oknem na świat, a teraz mamy możliwość znalezienia wszystkiego, czego potrzebujemy, gdziekolwiek i wszędzie, 24/7, 365 dni w roku.
Jeśli Twoja strona internetowa nie jest responsywna, trudno będzie poruszać się po niej na 3-calowym ekranie, co sprawi, że potencjalni klienci będą szukać gdzie indziej. Ponownie, ponieważ tak wiele rzeczy robimy z naszych telefonów, Twoja strona internetowa, a co za tym idzie, Twoja kancelaria prawna będzie sprzedawać przestarzałe, ponieważ nie dostosowała się i nie dostosowała do czasów.
3. Łatwe wyszukiwanie prawników
Jeśli Twoja kancelaria prawna zatrudnia kilku prawników o różnych specjalizacjach, musisz ułatwić ich znalezienie na swojej stronie internetowej. Jeśli szukasz konkretnej specjalizacji, takiej jak rozwód lub odszkodowania pracownicze, Twoja strona internetowa powinna być w stanie bezpośrednio skierować ich do prawników specjalizujących się w konkretnych dziedzinach prawa.
Konsumenci chcą odpowiedzi od razu po zadaniu pytania. Ułatw im więc dotarcie do właściwej osoby, której szukają. Twoja strona internetowa to Twoje pierwsze wrażenie. Upewnij się, że strony z biografiami prawników zawierają zdjęcia każdego prawnika i istotne informacje dotyczące jego doświadczenia i wiedzy. Chcesz zbudować zaufanie, zanim podniosą słuchawkę. Daj im znać, że jesteś dla nich cenny i że jesteś tam, aby ciężko dla nich pracować.
4. Niestandardowe systemy przyjmowania klientów
Dzięki niestandardowemu systemowi przyjmowania klientów Twoi potencjalni i obecni klienci mogą łatwo uzyskać dostęp i przesłać dokumenty oraz niezbędne dokumenty do wypełnienia bezpośrednio na swoim ekranie. Usprawni to Twoją pracę, ponieważ masz wszystko, czego potrzebujesz w odniesieniu do swoich klientów i możesz łatwo uzyskać do tego dostęp w dowolnym momencie.
5. Lokalne SEO
Optymalizacja Twojej strony internetowej jest już niezbędna dla Twojej firmy, ale lokalne SEO jest kluczowe, aby zapewnić, że odpowiednie osoby zobaczą Twoją kancelarię prawną.
Według badań 62% użytkowników wyszukuje słów kluczowych niezwiązanych z marką, takich jak „adwokat ds. odszkodowań pracowniczych w Tarnowskich Górach”. Czy Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem lokalnego SEO?
Potencjalni klienci chcą mieć dostęp do swoich prawników, co oznacza, że najprawdopodobniej wybiorą kogoś z okolicy, w której mieszkają lub pracują. Dlatego upewnij się, że Twoi potencjalni klienci Cię zobaczą, optymalizując swoją witrynę za pomocą odpowiednich słów kluczowych, aby zapewnić, że strona Twojej kancelarii prawnej znajdzie się na szczycie wyszukiwarek.