Tworzenie stron internetowych dla przedsiębiorstw obejmuje proces projektowania i tworzenia. Jasne, chcesz promować swoje produkty i usługi, ale chcesz również jasno przekazać swoje kluczowe propozycje wartości, promować swoją markę, ustanowić (lub wzmocnić) siebie jako lidera w swojej dziedzinie i zademonstrować opinii publicznej swoje zaangażowanie w wyższe wartości (poprzez ESG lub zaangażowanie społeczności pracowników).
Twoja profesjonalna strona internetowa powinna przyciągać, angażować i konwertować klientów, którzy pasują do Twojej działalności, zapewniając namacalne i miarodajne wyniki w świecie rzeczywistym. Aby to osiągnąć, musisz zacząć współpracować z firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych oraz jej rozwojem, która rozumie komponenty techniczne, a jednocześnie jest innowacyjna i zaawansowana w projektowaniu, aby Twoja strona była na najwyższym poziomie.
Co wchodzi w skład tworzenia stron internetowych dla firm?
Firmowe strony internetowe mogą być bardzo złożone, w zależności od zakresu działalności. Duża, rozwijająca się infrastruktura musi być starannie zaplanowana, aby zapewnić, że wszystko działa zgodnie z potrzebami i jest przygotowane do rozwoju w przyszłości.
Aby stworzyć udaną witrynę, która przyciągnie uwagę klientów i pobudzi generowanie leadów, wymagany jest krystalicznie czysty poziom zrozumienia celów biznesowych i zadań Twojej firmy.
Jedną z największych zalet tworzenia korporacyjnych stron internetowych, skierowanych zarówno do klientów, jak i pracowników, jest znacznie większe wykorzystanie funkcji i udogodnień. Rzućmy okiem na niektóre komponenty niezbędne w dzisiejszych stronach internetowych dla firm.
Elementy profesjonalnej strony internetowej przedsiębiorstwa:
Optymalizacja mobilna — pierwszy kwartał 2021 r. przyniósł 54,8% globalnego ruchu w witrynie, a ponad 60% wyszukań pochodziło z urządzeń mobilnych. Nie wspominając o tym, że najnowsze zmiany algorytmiczne Google są specyficzne dla urządzeń mobilnych, a witryny, które nie są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, stracą ranking strony wyszukiwania.
Przejrzysty projekt — Potrzebujesz strony internetowej, która ma projekt wizualny, który intuicyjnie prowadzi użytkownika do informacji, których potrzebuje, i jest miły dla oka.
Silne badanie słów kluczowych i SEO na stronie — prawie 70% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki, a Google posiada 91,86% całkowitego udziału w rynku wyszukiwarek według stanu na lipiec 2021 r. Pozycja na pierwszej stronie może wydawać się przytłaczająca, gdy są miliony wyników dla każdego wyszukiwania – ale pamiętaj, że 90,63% witryn ma niewystarczające SEO lub nie ma go wcale.
Wezwania do działania — jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w historii, „wezwanie do działania” powinno być bezpośrednie, jasne i wystarczająco silne, aby wywołać reakcję klienta. Czasami musisz poprosić o to, czego chcesz!
Generuj leady i zainteresowanie — chociaż wspaniale jest przyciągnąć uwagę lub wyobraźnię ludzi, ostatecznie chcesz generować leady i sprzedawać. Upewnij się, że projekt Twojej firmowej strony internetowej ma dobrze przemyślany proces sprzedaży prowadzący do zbierania danych lub procesu realizacji transakcji.