Niezbędny przewodnik po zakładaniu konta zakupowego na Instagramie

Wyobraź sobie, że masz bezpłatny dostęp do ogromnego centrum handlowego, w którym wyświetlane są tylko interesujące Cię produkty — a wszystko to w Twojej dłoni!

Bez wątpienia, zarówno dla handlu detalicznego, jak i dla firm zajmujących się bezpośrednim kontaktem z konsumentami, Instagram oferuje wyjątkową platformę dotarcia do klientów, którzy są już podekscytowani i zaangażowani w określone kategorie towarów. Szczególnie skuteczne w przypadku małych firm. Możesz łatwo stworzyć ofertę marki, która sprzedaje Twój produkt, tj. Elegancka i szykowna dla luksusowych elementów lub bardziej odważna i outdoorowa dla odzieży sportowej lub sprzętu kempingowego.

Więc jak duży jest ten dynamiczny rynek?

Z ponad miliardem użytkowników miesięcznie na całym świecie (i ponad 140 milionami w samych Stanach Zjednoczonych), Instagram nadal rośnie. W rzeczywistości zaangażowanie na Instagramie wzrosło o 13,8% w 2020 roku (zamiast przewidywanych 1,4%), ponieważ ludzie przyzwyczaili się do życia w środowisku domowym pod wpływem koronawirusa.

Instagram poinformował niedawno, że ponad 90 milionów użytkowników kont klikało tag produktu każdego miesiąca, a ponad 200 milionów użytkowników odwiedza profile biznesowe każdego dnia. Mając na uwadze te statystyki, szacuje się, że cały rynek e-commerce jest wart ponad 200 miliardów dolarów rocznie i rośnie.

Jakie rodzaje produktów są skuteczne na Instagramie?

Instagram jest domem dla wszystkich rzeczy wizualnych! Użytkowników przyciągają oszałamiające obrazy, które mają urzekać wyobraźnię. Kolor, piękno i estetyka klasycznego projektu mogą współpracować, aby opowiedzieć historię i zainspirować użytkownika do wizualizacji, jak może wyglądać jego świat.

Tagi:
Oceń Nas:
1 Gwiazdka2 Gwiazdka3 Gwiazdka4 Gwiazdka5 Gwiazdka
Loading...